Lör, 2009-06-20 20:32
Den som blir arbetslös i dag förlorar betydligt mer än den som blev arbetslös i mitten av 1990-talet.
Sedan 1995 har den genomsnittliga timlönen för industriarbetare höjts tre gånger så mycket som högsta ersättningen i a-kassan, visar Arbetarbladets jämförelse.