Fre, 2009-08-07 07:20
I spåren av finanskrisen har företag med dålig lönsamhet tvingats till nyemission. Hittills i år har de OMX-listade bolagen tagit in 60 miljarder från sina ägare – mot 19 miljarder under hela fjolåret.