Lör, 2010-07-03 05:50
I början av nästa år öppnar en ny avdelning i Säter inom vuxenpsykiatrin. Det efterlängtade beslutet togs av landstinget på fredagen. Bristen på vårdplatsen är mycket stor och dessutom hotades landstinget med böter av Arbetsmiljöverket på grund av överbeläggningen.