Tis, 2010-07-13 05:50
Under söndagen invigdes det nya kapellet i Ensro. Drygt 250 personer kom till invigningen vilket överraskade pastor Lennart Renöfält.
- Det blev problem med parkeringarna eftersom vi inte trodde att det skulle komma så många, säger Renöfält.