Tors, 2009-08-13 21:21
Det blir ingen nytt avtal mellan svensk ishockey och NHL.Spelarfacket har satt stopp – vilket innebär en miljonmiss för Färjestad.– För vår del är det fem-sex miljoner vi missar, säger Thomas Rundqvist.