Tors, 2009-06-18 00:00
Hur mycket har alla chefsbyten i landstinget Gävleborg egentligen kostat? Och har de varit av godo eller ondo? Det ville M-politikern Lars-Göran Lundh veta. Men det visar sig att landstinget inte har någon koll på det.