Ons, 2009-04-01 00:00
Ingemar Nordmark lever tack vare en maskin.
I fem och ett halvt år har han fått blodet renat via dialys.
Nu har han lärt sig tekniken så bra att han sköter det mesta själv.
– Egentligen mår jag
jättebra, även om det bästa förstås vore om jag fick en ny njure, säger han.