Tis, 2010-07-13 05:50
- Jag är supernöjd med helgen. Vi har gjort allt vi kan och lite till och det känns verkligen att alla i organisationen stått på tå i år, säger en glad Marie Svan, ordförande för Vansbrosimningen.