Tors, 2009-08-27 08:00
Trots finanskris och lågkonjunktur lyckas de flesta svenska börsbolag hålla lönsamheten uppe. Det gör att de 30-procentiga vinstökningarna som analytikerna hoppas på 2010 är helt orealistiska.