Visa endast rubriker

Per Hägred: "Idol" har blivit tråkigare utan Lars Eriksson



Nej, "Robins" är inte direktsänt. Även om det känns så. Direktsändning är för farligt. SVT fegar hela tiden ur, spänner fast säkerhetsbältet och sätter på bandspelaren.