Mån, 2009-07-06 05:50
En lada i Bäsna har stått pall länge men nu håller taket på att rasa in. Byggnadsinspektionen har varit där men läget bedöms ändå som lugnt.
- Det ska inte vara någon större rasrisk, säger Ove Persson, förvaltningschef i miljö- och byggnadsnämnden.