Tis, 2009-05-05 17:51
Plocka skräp, bära hjälm och gå på tjejkväll. Det vill handlarna i Gävle centrumsamverkan locka Gävleborna till att göra i vår. – Killarna är förstås också välkomna ned på stan, säger Eva Olsson på Gävle centrumsamverkan.