Lör, 2008-12-27 19:30
Karius och Baktus tar inget jullov, det har många västeråsare erfarit i under helgdagarna. Under eftermiddagen våndades ett antal i väntrummet på den mottagnings som i dag hade jouren, Adelsö kliniken vid Centrallasarettet.