Tors, 2010-07-29 17:00
Polisen i Avesta har fått in ytterligare två anmälningar från äldre kvinnor som blivit bestulna på sina handväskor. Sammanlagt är det tre kvinnor som under den senaste veckan fått sina väskor stulna.