Ons, 2009-08-05 05:33
Regeringen har beslutat att ett företag samt en privatperson ska få friköpa en varsin fastighet på renbetesfjällen i Härjedalen. Marken ägs idag av staten, som nu beslutat att båda fastigheterna ska säljas.