Visa endast rubriker

”Det är noll på vissa skolor”

- Vi behöver fler specialpedagoger. Det är noll på vissa skolor.
Det säger Lisbeth Modin-Nilsson, ansvarig för Elevhälsan i Borlänges grundskola.
Även skolchefen Kenth Carlsson kan hålla med om att barn i behov av särskilt stöd har drabbats när kommunen sparat pengar.