Fre, 2010-07-23 21:30
På måndag drar Stockholm Pride igång i huvudstaden. Det är tolfte året som festivalen går av stapeln och andra gången som Josefina Tänge från Hedemora besöker den.
- Det är jätteviktigt att Pride finns och att vi visar att vi finns. Det finns fortfarande väldigt mycket förtryck där ute idag, säger hon.