Fre, 2009-05-08 00:00
Det är lite si och så med säkerhetstänkandet bland länets cyklister. I en undersökning NTF har låtit göra för Gävle kommun visar det sig att bara 20 procent av cyklisterna i Gävleborg använder hjälm.