Tors, 2009-04-30 05:50
När bynamnen släpptes fria på Internet tänkte kommunen köpa upp dem. Men det strulade till sig så en del av bynamnen används istället för kommersiella hemsidor.
- Helt oacceptabelt, tycker Klas Frieberg i Sundborns hembygdsförening.