Visa endast rubriker

”Brinner man för hobbyn står man ut med värmen”

I helgen hade Norrbärke hembygdsgård öppet.
Det var varmt utomhus. Och ännu hetare i smedjan.
- Brinner man för sin hobby står man ut med lite värme, säger Tord Rådberg.