Visa endast rubriker

Bond slog rekord i Nordamerika



James Bond verkar inte ha förlorat sin attraktionskraft. "Quantum of solace" fick en rekordöppning i Nordamerika. Det såldes biljetter för motsvarande 544 miljoner kronor i USA och Kanada under helgen.