Mån, 2010-02-22 17:51
När eleverna skulle till skolan idag efter en veckas sportlov tvingades de gå bland bilarna ute på gatan.– Det är allvarligt att barnen inte kan ta sig till skolan på ett trafiksäkert sätt, säger skoldirektören.