Ons, 2009-07-08 10:11
Öresund säljer konjunkturkänsliga aktier som Sandvik och Volvo, och köper samtidigt mer konjunkturoberoende aktier som AstraZeneca. ”Känslan var att börsuppgången gick för snabbt”, säger vd Stefan Dahlbo.