Visa endast rubriker

"Börsuppgången gick för snabbt"

Öresund säljer konjunkturkänsliga aktier som Sandvik och Volvo, och köper samtidigt mer konjunkturoberoende aktier som AstraZeneca. ”Känslan var att börsuppgången gick för snabbt”, säger vd Stefan Dahlbo.