Ons, 2009-05-06 00:00
Nästan alla apotek i Gästrikland och Norduppland säljs ut. Av 19 apotek kommer hela 15 att tas över av privata företag. I Gävle blir bara apoteket vid sjukhuset kvar i statlig ägo.