Tis, 2009-08-18 11:49
Invånarna på flera gator i Hällefors blir utan värme och varmvatten även idag. Det är Fortum Bergslagen som arbetar med ledningarna, och dom har stött på oväntade problem. Klockan tio i förmiddags tvingades dom stänga av värmen igen, för andra dagen i rad.