Tis, 2009-08-18 11:45
Örebro kommun har beslutat att såga ned ett träd på Våghustorget. I helgen blåste ett träd ned på torget och det visade sig då att det trädet i stort sett saknade ett rotsystem och nu väljer kommunen att under kontrollerade former ta ned ett träd till. Kommunen undersöker nu alla träd på torget, för att se hur de mår.