Lör, 2009-08-08 08:22
En cyklist och en personbil kolliderade på Apelvägen i Örebro på fredagskvällen. Personen på cykeln, en ung kvinna, fick föras med ambulans till USÖ för kontroll. Enligt polisen såg hon inte ut att vara allvarligt skadad med kördes ändå in för säkerhets skull eftersom hon klagade på smärtor i höften.