Fre, 2009-08-21 09:25
Örebro kommun måste sätta upp fler övervakningskameror för att förhindra och lösa brott. Det menar länspolismästare Kalle Wallin, som tycker att kommunledningen i Örebro allför länge varit alltför passiv i frågan. En enig polisstyrelse står bakom hans krav.