Tors, 2009-09-10 10:36
En person i Degerfors får 4.000 kronor i ersättning från polisen efter att hennes dator blivit förstörd i samband med att den var tagen i beslag. Det är Rikspolisstyrelsen som har beslutat att Polismyndigheten i Örebro ska betala för den trasiga datorn.