Fre, 2009-08-07 10:50
Den nya gatubelysning som ska testas i Karlskoga kommer att sättas upp i höst, det säger Jimmy Lundström, som jobbar med trafiksäkerhet på Karlskoga kommun. Han är glad över att just Karlskoga valts ut som en försökskommun.-Det känns ju väldigt intressant och framåtsträvande, säger Jimmy Lundström.