Tors, 2009-08-27 13:04
Melodifestivalen kommer locka nya invånare till Örebro och öka skatteintäkterna. Det tror i alla fall Staffan Werme, kommunstyrelsens ordförande i Örebro, som är mycket nöjd med att Örebro är värd för deltävlingen andra chansen, den 6 mars nästa år.