Fre, 2009-08-07 15:33
På fredagseftermiddagen arrangerades en manifestation på Stortorget i Örebro mot alkohol och narkotika. Det är ungdomar från organisationen SIMON, Svenska invandrare mot narkotika som hoppas att örebroare ska få upp ögonen för problemen med droger och alkohol bland unga.