Visa endast rubriker

Lärare avstängd efter utflykt

En lärare vid högstadiet på Stadsskogsskolan i Lindesberg har tillfälligt stängts av från sin tjänst. Orsaken ska vara en händelse som inträffade i samband med en utflykt förra torsdagen, mellan läraren och en elev. Rektorn på Stadsskogsskolan, Gunnar Verngren, säger till Nerikes Allehanda att, något har hänt och vi måste utreda det så fort vi kan, han vill inte säga vad det är som hänt.