Visa endast rubriker

Ishallen nästan klar för Allsvenskan

Nu är det nästan klart för Allsvensk hockey i ishallen i Örebro. I våras påpekade Svenska Ishockeyförbundet flera brister i hallen. Bland annat att det var för dålig belysning. Det är nu åtgärdat, det som återstår är bara att flytta en dörr till ett utvisningsbås.