Ons, 2009-09-02 10:39
Nu är det nästan klart för Allsvensk hockey i ishallen i Örebro. I våras påpekade Svenska Ishockeyförbundet flera brister i hallen. Bland annat att det var för dålig belysning. Det är nu åtgärdat, det som återstår är bara att flytta en dörr till ett utvisningsbås.