Visa endast rubriker

Inbrottstät natt

Flera inbrott och försök till inbrott har anmälts i länet under natten till fredagen. Ett var på ett gruppboende i Almby i Örebro. Där stals pengar från ett kontor. Även Almbyskolan har haft inbrott, men där är det oklart vad som stulits. I Brickebacken i Örebro har det varit inbrott i en lägenhet och i Laxå har två inbrottsförsök anmälts i lägenheter, men där har tjuven inte klarat av att ta sig in.