Fre, 2009-08-21 06:28
Stationsbyggnaden på Resecentrum i Örebro ska byggas om invändigt, det vill i alla fall Jernhusen som äger och förvaltar fastigheten. Stationen har blivit för trång menar både Jernhusen och personal på Pressbyrån i stationsbyggnaden.