Visa endast rubriker

Centralstationen ska renoveras

Stationsbyggnaden på Resecentrum i Örebro ska byggas om invändigt, det vill i alla fall Jernhusen som äger och förvaltar fastigheten. Stationen har blivit för trång menar både Jernhusen och personal på Pressbyrån i stationsbyggnaden.