Fre, 2009-08-21 07:52
En anmälan om allmänfarlig vårdslöshet har upprättats efter en brand på en bensinmack i Örebro natten till fredagen. Det var stax efter klockan halv fyra som det började brinna i ett personalutrymme på macken. Orsaken var en att en platta glömts kvar påslagen, den varma plattan stod på en kyl som fattade eld.