Tors, 2010-10-07 09:09
Två cyklister kördes på av en bil i korsningen Hagmarksgatan Rudbecksgatan i centrala Örebro vid 7-tiden på torsdagsmorgonen. Cyklisterna fick åka ambulans till USÖ. Cyklisterna blev lätt skadade. Bilen smet från platsen efter olyckan.