Ons, 2010-07-28 11:46
Boende i Hällarp strax utanför Falkenberg överklagar placeringen av en ny vindkraftspark öster om E6 till regeringen. Det är en park bestående av tre verk som enligt de boende i området kommer att ligga alldeles för nära deras hus.