Sön, 2010-08-22 06:00
Norrskenets utbyggda friskola startar höstterminen med en personalstyrka på 24 anställda. Skolan kommer att ha 200 elever.- Det ska bli jätteroligt att köra igång, tycker läraren Malin Lundberg