Visa endast rubriker

Trötta på att vänta



GÖTEBORG. Det är som en återklang av 70-talet. Inte nog med att de ockuperar hus; aktivisterna hänger ut banderoller, håller stormöten och lagar - just det - linsgryta... - Jag har ingen åsikt om ockupationen, men maten är god! tycker besökaren Axel Håkansson.