Mån, 2008-11-10 18:43
Flera hyresgäster var intresserade av fyrarummaren i centrala Göteborg. Men när lägenheten blev ledig annonserades den aldrig ut. I stället gick den direkt till en hög, statlig chef. - Jag tycker det är så makalöst fräckt, säger en av hyresgästerna till tidningen Hem & Hyra.