Mån, 2008-11-10 19:58
Nu kommer nya avslöjanden kring Stiftelsen Kvinnoforum.
Chefen, Bam Björling, har tagit ut bonus på pengar som stiftelsen fått för att hjälpa utsatta kvinnor och nu börjar finansiärerna att reagera, bland annat SIDA som tillsatt ett specialteam för att utreda affärerna med Kvinnoforum.