Tis, 2010-10-12 12:45
Det måste göras riskbedömningar regelbundet i enskilda hem där kommunens personal kommer och arbetar. Annars riskerar personalen att drabbas av olycksfall, det skriver Arbetsmiljöverket till handikappförvaltningen i Olofström.