Visa endast rubriker

Pojke på fritids svalde magneter

En pojke i Lessebo kommun har opererats efter att ha svalt två leksaksmagneter på fritids. Skolans rektor har anmält händelsen till Arbetsmiljöverket, rapporterar SVT:s Smålandsnytt.