Visa endast rubriker

Ordna nytt jobb åt Svante W Nordh

Svante W Nordh fortsätter att jobba inom Sandvikens kommun i drygt ett år efter det att hans efterträdare tagit över rollen som kommundirektör.
Vad han ska ägna sig åt är dock oklart.
– Jag antar att det handlar om utvecklingsfrågor. Men det får nya kommundirektören bestämma, säger han.