Tis, 2009-12-29 18:27
Vid 17-tiden på tisdagen gick först inbrottslarmet och sedan brandlarmet på Gläntanskolan i Ödåkra. Enligt de första uppgifterna från SOS Alarm har någon krossat tre rutor och kastat in fyrverkeripjäser i skolans lokaler.Så sent som på måndagskvällen, vid 20.30-tiden, utsattes skolan för samma sak.