Fre, 2010-07-16 17:04
För andra gången på två veckor har räddningstjänsten larmats till Stenbrottet i Grötvik utanför Halmstad. Larmet vid halvfem-tiden på fredagen gällde en person som befarades drunknad efter att ha hoppat från klipporna.