Ons, 2009-06-17 00:00
Det är en kanonaffär för Sandviken som stad att anordna en delfinal av melodifestivalen. Men för kommunen blir det mest kostnader.
Arenachefen Maya Olsson och informationschefen Odd Westby har utrett frågan och rekommenderar nu kommunstyrelsen att säga ja.