Visa endast rubriker

Linda våldtogs och dumpades vid akuten



Kvinnan släpades in i en svarttaxi, våldtogs och slängdes sedan ut ur bilen vid Helsingborgs lasarett. I kvällens "Efterlyst" på TV3 berättar hon om mardrömsnatten. - Ingen människa ska behöva gå igenom det jag gjorde, säger hon.